fredag den 29. april 2011

Fødselsdag, sgu!

Så har jeg lige haft fødselsdag.
d. 27 april vågnede jeg op, og skulle kaste op, yey...
Jeg går så ned og tager tøj på, for jeg VIL i skole på min fødselsdag! .. men efter morgenmaden knækker jeg mig igen. jubii..

Ikke nok med at min fødselsdag er "ødelagt" og (jeg troede) at min kæreste havde glemt min fødselsdag, OG at jeg ikke kan komme til kor alligevel og fejre min fødselsdag dér, så får jeg senere hen at vide, at mit kolonihold fra sidste år ville komme forbi med lagkage og synge fødselsdagssang D: *tud tud*
Og mine forældre ville have inviteret mig med i tivoli og spise aftensmad og slik. Og min tante og onkel kunne IKKE komme og drikke en kop kaffe fordi... JEG ER SYG!!

Så har jeg vist brokket mig nok.
-Bye :)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar