mandag den 23. maj 2011

Kærlighed er en mærkelig ting.
Mange siger kærlighed aldrig dør. Men hva' med de to mennesker der blev skilt, og ikke kan tåle at være i rum sammen?
Hvor lang tid mon der går før kærligheden dør, hvis den dør?

Jeg ved i hvert fald, at min kærlighed ikke er død. Jeg er glad!
Måske ER det muligt med den årsdag! D. 29 september 2011. Ét år.

Jeg tror på, at man kan mærke forskel på, hvornår man er mere forelsket end andre gange. Og jeg tror OGSÅ på, at det altid er en anden slags forelskelse end den forrige. Det er jo to forskellige mennesker, ergo må det være to forskellige følelser. Men stadig under kategorien forelsket.
- Jeg ved i hvert fald at min største kærlighed, er ham jeg har nu.  


Med hensyn til sorg.
Kærestesorg er én af de ting, de fleste sangere skriver sange om. Det er også mange gange de bedste sange. Dér er muligheden måske for et gennembrud! Tradaa.. Eller noget. Det lød bedre i mit hoved.

-Lykkelig, levende og in loooove <3

Ingen kommentarer:

Send en kommentar