torsdag den 16. juni 2011

Important !

Hvad er vigtigst? -Dine følelser, eller andres mening? 
Hvis DU kan lide at gå i dét tøj, så gå i dét tøj, og skid på de andre!

Citater er altid gode, og lære af dem kan man også.
Jeg har lært meget i årenes løb, af ting og sager taget ud af en sammenhæng - fordi det lød godt.

Fanme ja! ... Eller nej?
- Fordi folk ikke kan lide mine stretch, min gryde-frisure, mit tøj og mine blå Dr. Martens, så kasserer jeg det ikke!!! Jeg elsker det, og de ting, gør mig til den jeg er! (altså, hvad angår udseende.)
Jeg er jo stadig mig, Marica, inden i. Stadig den der lille dumme pige der siger undskyld hvert 3. min. uden fucking grund? - fordi jeg har dårlig samvittighed?!
Stadig den der buttede trunte, som er hjælpsom og glad - til tider.
Stadig mig. Ingen andre. Jeg er ikke andreledes.

Selvom man skifter tøjstil, skifter man ikke holdninger og meninger.
- Desværre bliver man heller ikke klogere, på nogle områder.
Jeg tænker stadig ikke før jeg taler... Eller handler. Jeg bliver stadig sur uden grund. Jeg flygter fra problemerne, og kommer krybende tilbage med hundeøjne og åbne arme. - men kolde skuldre får jeg igen... som fortjent.
You get as you give.. Right?- Sommetider føler jeg at jeg giver for meget. Af alt.. Penge... Kærlighed...
Uden rigtig at få lige så meget tilbage.. Og det er dumt, dumt, dumt.
Højt at flyve, dybt at falde.


Keep it cool, guys <3
-Marica

Ingen kommentarer:

Send en kommentar