tirsdag den 15. maj 2012

Når livet smiler til dig, så smil endelig tilbage. Når solen skinner - luk dig ikke inde. Tag imod. tag imod.








I må ikke blive skræmte!
-Men, jeg synes disse billeder, er nogle af de smukkeste billeder. Jeg har næsten hele min computer fyldt med dem. Nøgenbilleder og meget... hva kalder man det.. spontane billeder? fx. backstage-billeder! Det er nogle er de smukkeste.
Jeg ved alle "hipsters" siger det, men ville jeg ikke tatovør, skulle jeg være fotograf! Og helst BACKSTAGE -oh yea!
Jeg har snakket med min søsters ven Morten, og han har snakket med sin ven Tattoo Prip. Jeg har så fået hans nummer, og venter bare på han engang har tid til mig !
Jeg glæder mig FUCKING! - og det ord bruger jeg ikk tit. (Selvom det er begyndt at flyde ud af min mund mere og mere.. desværre)
Håber lidt på en lærerplads, når jeg er færdig med Das efterskole. Men nu må jeg se. Det er jo kun et måske. Derfor burde jeg vel ikk snakke højt om det, men for Søren, det er spændende!

Hvis der er nogen der læser det her (som der sikkert ikk er) og er i 9.klasser. Så held og lykke med biologieksamen i morgen! ;)
Det var alt.
//Marica Christensen.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar