søndag den 10. juni 2012

Old news

Hej mennesker- jeg ved, det er blevet "old news" nu, MEN... Jeg fik 10 i min danskeksamen, og jeg er skide glad! Jeg ved, det er sådanne en ting, folk ville sætte på facebook, men jeg ved ikk.. har ikke rigtig lyst til at være en "blærerøv" ?
Nu er der 3 eksaminer tilbage! Jeg er faktisk lidt spændt. Men ja.. fik jo også en god start :)
Elsker min engelsklærer - han har foreslået en ekstra prøveeksamen! Det ville virkelig hjælpe mig! VIRKELIG!  Da det er den eksamen jeg er mest nervøs for! Daaym. Nå men..

Afsted ud og hører min mor synge kor ! De optræder i dag kl. 15 på Medicinsk Musion :)
Og jeg skal rydde op på mit yders rodede værelse! HAHA.

I går var jeg hjemme hos nogle venner, Torben og Jane + deres to børn.
Jeg skulle tage et billede af dem - kan ikke huske hvorfor. Tror at et familieportræt skulle være deres gave til mormor morfar, eller sådan. Resultatet var fint :) Riedigerede dog også lidt :

_________________________________________________________________________________

Det simpelthen for sjovt - jeg vidste ikke, jeg tog det her. lol :)
Nu har i også set mig morgengrim !

SEE YA!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar