tirsdag den 20. november 2012

Undskyld ...


at jeg ikke har skrevet længe - siger jeg dog til mig selv. For det er så fucking hyggeligt!



Der er sket en del siden sidst.
Jeg har malet mit har pink
jeg har stretch'et mit øre til 6 mm (Endelig)
Jeg har... ikke rigtig gjort andet -  haahhah
Jeg er mega glad for min efterskole, wow mand. I morgen skal jeg synge for mit sangskrivningshold... lidt angst-provokerende. Men det skal nok gå.
Jeg chiller her med en masse søde mennesker. Dog er jeg lidt af en enspænder, men har da mulighederne for at ses med mennesker - har jo ogs en masse venner her.
Min roomie er Anna. Mega dejlig pige. (I skal nook se hende engang..)
Og så er der Terese og alle drengene -håhååhå
Jeg er vel lidt en dreng selv, så... lololol- men nu skriver jeg min engelskstil færdig, fucking..

GODNAT MAAAND !

Ingen kommentarer:

Send en kommentar