mandag den 10. december 2012

Feels like..

Godaften.
Tænk engang at være en Barbie?
Hendes liv er så fucking perfekt. Hendes body er perfekt.. og Ken er jo SKABT for Barbie.

Har siddet og hørt: You'll be in my heart, What are words og Can't stop loving you, hele dagen!
Ååååh, de er så smadder lykkelige!
True love exists. Også rundt omkring mig.

Mon hun blev scoret med en silly replik?
"Må jeg se dine mobilspil?" .... 

Selvom jeg ser kærligheden på  min skole hver dag, er det alligevel svært at tro, at den eksisterer.
Min farbror og tante skal skilles... så det er jo herre nemt at tro på #HappyEverAfter... lol en skid.
Man burde ikke blive gift! For så kan man heller ikke blive skilt. Og så bor man sammen for altid.
   Ville ønske jeg kunne skrue tiden 1 år tilbage.
Men... måske skulle man bare kigge fremad. Se hva der sker.

Godnat.
I morgen er et eventyr, igår er et minde, i dag er en gave. 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar