onsdag den 15. maj 2013

Beard !

Hej igen !

Jeg synes det er sjovt, at jeg altid har været fan af skæg og tatoveringer... Ærgerligt at det er blevet så "hipster"...
- Jeg ved, at jeg er blevet påvirket af min søster Stine. Hendes kæreste Morten (søde Morten) har nemmelig det floooootteste skæg. Også hans ven.



Det er virkelig det bedste i verden ! 






Det sidste billede (altså det sorte lige ovenover), det er et billede af bandet "The White Album"
I skal virkelig tjekke det ud! Ikke mindst har de en fed stil og det feeeeedeeste skæg, men de har også en fantastisk smag for musik.
   Deres musik gør mig lykkelig. Jeg kan ikke forklare hvorfor, men hele sammensætningen af stortrommen, guitarspillet og deres fantastiske flerstemmig-klang er noget af det bedste, jeg har hørt !

Jeg hørte nogen sige : "Wow... nogen der har kaldt sig det samme som et Beatles-album, kan kun skuffe"... Men nej! bestemt ikke.
   Glæder mig til endnu et album udkommer. Så kan jeg også høre mere til Jakob (ham yderst til højre). En af mine favoritlærere på skolen ! Selvom de alle er fantastiske - haha ;)

Hør sangen "Guns and ammunition" HER

God aften alle sammen !

Ingen kommentarer:

Send en kommentar