lørdag den 28. maj 2011

28 Maj !

Ikke en øre... Ikke ÉN øre fik jeg for den skide tand.... Hvis man ikke tror på tandfeen, så får man ikke penge?Hvem siger jeg ikke tror på hende? Og hvad så med julemanden? Hvis man ikke tror på ham, får man så heller ikke gaver? HAHAHAHAH!

-Jeg fatter ikke rigtig "kunstnernavne".  Hvis jeg blev kendt for et eller andet, skulle det da være med mit navn tværet ud over det hele. MARICA CHRISTENSEN!!!  -man har lov til at drømme </3
Men Lady Gaga, fx. Hvad hedder hun egentlig rigtig? Alligevel har jeg respekt for P!nk. Don't ask why. Hun må godt, åbenbart. Hahaha.

Nå, sidste skoledag var igår (for 9.). Jeg døde. Pallesen og Damkjær de dræbte mig med, jeg ved ikke hvor mange, barberskums-ting. OG VAND!
Og ikke én karamel fik jeg. Jo, én. Den kastede Pallesen i hovedet på mig, da han var færdig med at drukne mig. (Y)
Jeg hater ikke :D

-Nå, jeg tager afsted til Fields og henter min CD. GIIID Ellebye og Plougmann var oppe --'

Ingen kommentarer:

Send en kommentar