søndag den 29. maj 2011

Love is like a war.

Det hedder stadig 'enten eller'!

LIGE UD SAGT! Jeg hader forandringer. Det hele startede, da min søster flyttede til Paris, tror jeg. Det var virkelig et brud på cirklen. Men det fair nok. Det var ogs der jeg indså, at der faktisk sker forandringer i ens liv. Nogle gode, nogle dårlige. Jeg har ogs forandret mig. I dén grad, sgu!
   Plejede at være den der lille emo-tøs der passede sig selv, og hang ud i kgs. Det startede vel i 4. klasse. Og nu er jeg den her flipper? Retro-tøs der alligevel ses med dem i kgs. Det kan jeg faktisk godt lide *smileface*
Subkulturer! Og jeg elsker at være placeret lige der, hvor jeg er. Selvom jeg ikke ved, hvor det er.

Men ja. Intet er som det altid har været. Man går igennem livet og tar' nogle valg. Både gode og dårlige. man bliver såret, men også glad; på sin vej gennem livet.
    Forhold mellem personer man kender og venner, de forandre sig også. I takt med at man lærer dem bedre at kende. Og de ting der sker i forholdet. Ogs med hensyn til kærester. Fuldstændig det samme.

En ven er ikke bare lige sådan at glemme. Ikke bare lige sådan at erstatte. Ikke bare lige sådan.....
Love is like a war!
    Love is like the wind...

        Love is like an addiction..


Jeg har ikke så meget andet på hjertet, jeg vil kede jer med.

keep it cool
-Marica

Ingen kommentarer:

Send en kommentar