søndag den 10. juli 2011

At savne, eller ikke at savne...

Jeg tænker alt for meget...
Savner dig...
-Går stadig med din ørering...

Hater lidt på mig selv lige nu. -Glad for at jeg skal til Frankrig i morgen. Lidt væk for al ting. Tænke på noget helt andet.
Det har ellers været en fin dag. Solen har skinnet. Jeg har spillet guitar og læst i min bog. Så går jeg på computeren.. Først ser jeg ... Navnet..

Kender i det, at man brænder inde med spørgsmål, man gerne vil have svar på? ..
Tænker du på mig?
Savner du mig?
..Hater du på mig?
Ville du slå mig hårdt, hvis du så mig?
Ville du ignorerer mig?
...råbe af mig?

Ville du tage imod min undskyldning, for de... ikke så pæne ting jeg sagde?
Vil du overhoved kunne se mig i øjnene...
Mine grædende øjne..

Men.. jeg har det fint. Jeg savner ....... hele tiden. MEN har det fiiiiiiiint... he.. he... hm....

-Jeg har mine tider..
Keep it cool

Ingen kommentarer:

Send en kommentar