søndag den 21. august 2011

Forever and ever... lie?

Over halvdelen af alle ægteskab går i stykker..
I cirka halvdelen af alle forhold er der utroskab.
Og i nogle forhold er der indblandet vold... I de fleste tilfælde er det kvinden, der er voldlig.

- Så er der de personer, som bare udnytter folk, og andre der gifter sig af forpligtelse..
Der er mange typer forhold - men hvor mange ender lykkeligt?

Når jeg får at vide, at flere går fra hinanden, og mange ikke tror på ægte kærlighed.. Hvor skal jeg så få troen på kærligheden fra?
At min læge ikke engang tror at mit forhold holder... Kniv!
At halvdelen af mine klassekammeraters forældre er skilt..

Har man ikke held i spil, har man held i kærlighed. 
- Og det håber jeg er sandt.

MEN, jeg tror! I BELIEVE! Jeg vil ikke ende som de andre.
Jeg tror på mit forhold. At det går op og ned er normalt. Skænderier kan komme så vel som ros og søde ord.

Jeg tror at forhold er bedst, når der er 100% tillid i forholdet. OG hvis man er 'elskere' og
 også venner. At det ikke render ud i mand-og-kone-forhold. Det tror jeg er sundt.
-Har også fundet frem til, at sex er en vigtig ingrediens i et forhold. Det er en af de ting, der knytter kæresteparet tættere sammen. Og så skader en blomst eller en middag heller ikke, i ny og næ :)

Jeg fik lige opmuntret mig selv.

Jeg er fornøjet, forelsket og færdig med at skrive <3
-Keep it cool

                                                                                                         -Jeg elsker dig Anders.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar