mandag den 7. november 2011

For lækker til love!


Venskab er en af de ting, der betyder mest i verden. I ens liv.



Her er nogle af de piger der gør mit liv FABULOUS!

Jeg elsker jer <3
                                    Og jeg vil altid være her for jer, 
                   som i er der for mig,
     når jeg har det svært!












DAM DAM DAM DAM:


Livet uden ordenlige venner, uden nogen at stole på og uden nogen at grine med.. er det et liv?
Ens venner påvirker en. Med hensyn til tøj, humor og... alt!
Jeg ved, fra mig selv, at jeg er begyndt at sige ting, jeg normalt ikke plejer at sige. Men normalt, det er det dælme blevet ;)

EN HYLDEST! Mine veninder er de sejeste. De er alle smukke... Virkelig... jeg græder mig selv i søvn i nat... ej ;)
Jeg elsker, at mine veninder har gorgeous hår! Og deres tøjstil er LÆKKER! just like me.... ej.

Vi har de sjoveste tider sammen.
Vi går alle til guitar sammen. Veninde-sammenhold, FTW! <3 Jeg glæder mig altid til tirsdag.

Girls. You are gorgeous! JEG ELSKER JER. LOVE LOVE LOVE. 


Keep Believing 
-Marica <3

Ingen kommentarer:

Send en kommentar