søndag den 6. november 2011

Like a model..

www.lookbook.nu = Fuck Mit Liv! 

Hvis man dog bare så sådan ud. Man får jo mindreværdskomplekser !
Og så har jeg mine super smukke veninder ! .. for Søren..

Er det kun mig der er meget kræsen når det kommer til alkohol? (Og er det kun mig der udtaler det alkóhól?, hahaha)
Jeg er en tøs, jeg drikker kun Carls Speciel. Altså, altså. Og breezer... det er det værste tis jeg har fået i munden! Og jeg har smagt lidt af hvert, hæhæhhæ ;) ..ej.
-Det var meget ligegyldigt.

Har oprettet en profil på LookBook. men overvejer bare at starte her. Jeg tager billeder med mine veninder: LÆRKE, NINA, MATHILDE OG .. måske Alberte, hvis hun vil :* <3 om nogle dage.. jeg finder ud af hvad der sker snart, håber jeg. Vil gerne igang med et projekt.

Keep Believing !
-Marica

Ingen kommentarer:

Send en kommentar