torsdag den 17. november 2011

What to do?

Hvad skal man gøre, hvis ens forældre hader den, man elsker...

Der er ingen nem måde at sige det på, men det skal siges.. sådan er det med de fleste ting.
- som når man skal sige til sin lærer, at han har givet forkert et sted, hvor det faktisk var rigtigt? Jeg er ved at dø af skræk... så hellere få en lavere karakter.. FANDME NEJ! - men nej, det var slet ikke det samme.
       Nu kender vi hinanden lidt bedre. Jeg hedder Marica, og jeg er MEGET dårlig... virkelig usandsyglig dårlig til sammenligninger! Jeg sammenlignede engang at tale fransk som at køre i bil? Åh min Gud!

Jeg synes mit liv har for meget drama, når man tænker på, jeg er en meget gennemsnitlig pige. Jeg har blå øjne, lyst hår, bruger str. 38 i sko, er 1.64 høj og får 7 i det meste. Simpelthen.

What are words if you really don't mean them when you say them?  <3

Ingen kommentarer:

Send en kommentar