torsdag den 15. december 2011

Sex and the city!

Jeg har fundet ud af, hvor jeg har min idé til en blok fra! Carrys spalte fra SATC (sex and the city).
Hun skriver så også kun om kærlighed, hvilket jeg ikke vil.. det er dog svært når kærlighed er så indviklet, og der kan sættes spørgsmål ved alt..

Siger du undskyld til alt, så viser det bare du er svag. Hvis du undskylder før du har sagt det du vil sige, så er du en svag idiot. Undskyld ALDRIG for noget du gerne vil sige. For du må gerne sige det!? Hvem har sagt du ikke må? (Ja, hvem Marica, HVA'?)
   Jeg tænker også.. hvis folk gentager igen, og igen, og igen og igen at du er grim, betyder det så det er sandt? NEJ Absolut not!

Lige så snart alt er på sin plads, og jeg ikke er uvenner med nogle, er det som om man får overskud til så meget mere. Jeg er mindre stresset. Har mindre ondt i maven og sover simpelthen bedre. Om det er min mor, en ven eller en veninde. Jeg spekulerer for meget !

Jeg tilbringer for meget tid på Lookbook.. Jeg ser for meget op til dem. simpelthen.. men over til noget andet (igen). Kender i det, når man er oppe og skændes med sin veninde om.. fx. .. okay, lad os sige jeg var oppe og skændes med min veninde om, at hun skal på efterskole, og det er jeg sur over, fordi jeg bare ikke vil have, eller kan bære, at hun er væk. - så sker det, at man tænder fjernsynet, og i den film/serie man ser, sidder en ældre dame med sin søn og siger "hvis du elsker hende, må du lade hende gå. Og bare fordi i ikke er tæt på hinanden fysisk, så er i stadig i hinandens hjerter" SÅ POETISK, og skræmmende sandt. Skræmmende at det liiige er dét jeg ¨slår over på. -det er ikke liiige dét der er sket. Det er en anden sammenhæng, men pointen er den samme!
-det er sket meget her for tiden. Specielt da jeg så Sex And The City i går aftes. Jeg kunne sætte mig i Carrys sted, og det var teknisk set  mit liv! Men ja.. Hun kom så sammen med Aiden. (i modsætning til mit liv..)

Bliver nød til lige at sende en hilsen til Nana <3 Nana fucking Balvig. Du sød, ok? MØS !
Nå, keep it cool
-Marica
   

Ingen kommentarer:

Send en kommentar