onsdag den 4. januar 2012

BERLIN = LOVE

Sikke lækker Berlin er.
Jeg vil dog sige jeg er mere til London og Paris, men Berlin... <3 <3 <3

Jeg skal være her i 4 dage og er på andendagen nu. Alligevel er jeg syg af savn. Selvfølgelig savner jeg min mor og far! Men der er eeen person der er savnet lidt mere :(
- indtil videre har jeg oplevet lidt Berlinsk Mur, lidt mange chokoladebutikker (mums), en masse mad, alt for mange souvenir-butikker.. skal prøve deres klamme pølse-ret, puha, men altså. Det skal prøves. -Har været på noget 3D-museum. Og nej, ikke noget med nogle fjollede briller. Vi gik mange trapper op og stod midt i et mega rundt rum, men kæmpe billede hele vejen rundt. og så skiftede det fra dag til nat, men fantastisk smukt musik i baggrunden. mmmmh!

VI HAR FANME GÅET MEGET!!

I miss you my love, and i'll miss Berlin
-
Marica

Ingen kommentarer:

Send en kommentar