tirsdag den 10. januar 2012

Berlin er godt, København er bedst !

Så har jeg været hjemme i nogle dage. Det var rart at se min dreng igen !! <3
Hele næsten fire dage sammen med ham :D
og så i skole og være sammen med Melissa pigen. OG Lærke og Mathilde. Jeg er en heldig pige.

- så... men Berlin var fedt ! Vi var i en luksuriøs chokoladebutik, og der var bygninger og ting og sager, lavet af chokolade! Mmmh. Chokoladebutikker all over. Nok derfor jeg har taget de 3 kilo på ;p

Så blev jeg fortalt der er en form for Christiania i Berlin. Her er vores gæt. Der kom i hvert fald  Bob Marley ud af højtalerne, der var lidt skumle men afslappede fyre og mærkelig kunst alle vegne.
Det fedeste ved det hele, er den Corpse Bride-Plakat der stadig hænger !! : D HAHAH





    ÅÅÅH, og skønne Starbucks !  I miss you already!
-Marica

Ingen kommentarer:

Send en kommentar