lørdag den 4. februar 2012

Hvad skal man så lave?

Så ligger man syg.. Hva fanden skal man lave?

Griner dog for vildt over Nina! Hun har "liked" alle mine billeder på Instagram, tror jeg.. HAHAHA, åh herre Gud. Hun er så dejlig.
- Nu vi snakker om det.. Instagram er jo et sted, man lægger billeder ud. Og sådanne app's og hjemmesider synes jeg der er kommet mange af. Steder hvor man egentlig udleverer sig selv meget. Hvad blev der af de gamle dage? Den gang man ikke engang måtte nævne sit efternavn... Og nu kaster vi med fødselsdage, billeder, aldre, navne, statusser, hvor vi er, hvad vi laver... det spytter vi bare ud til højre og venstre. Du gode Gud. Vi er ikke lige så forsigtige mere.

-Men altsåå... Jeg har selv lige lavet en blog, hvor jeg faktisk spytter billeder ud. Nemlig, tegninger jeg selv har tegnet. Navnet er ikke det bedste : Life Love Drawing ... Men " Live Love Draw" det var dælme taget!....

Håber ikke i synes jeg er for dobbeltmoralsk. -Jeg kender værre...
-Marica

Ingen kommentarer:

Send en kommentar