mandag den 5. marts 2012

Creme er creme !

Vi går for meget op i regler!
- så sent som her for leden (hahahah, det lød dumt ;) ) ville jeg bare under ingen omstændigheder bruge min håndcreme til ansigtet. Hvorfor? Ingen anelse.. Fordi min hud probably smelter og falder af, efter jeg har brugt cremen? haha.. åh, det næsten for morsomt, hvordan sådanne en lille "regel" afholder os fra at bruge den til andet. Det vel det samme som læbepromade. Der bruger jeg tit en stift, hvis jeg har tørre fingerspidser. hvorfor dog ikke? :p

Kunst! 
Hvis i gider at se på mine billeder, mine mesterværker, så følg med på http://lifelovedrawing.blogspot.com/ Tak :)
Jeg lægger sådan lidt af hvert ud. Også ting der vel ikke er helt færdige, men det er min mulighed for at få det ris og ros jeg skal bruge, for at blive bedre. Selvom min mor godt nok er ærlig omkring mine ting.... daym. Lidt optimistisk må hun gerne være, hahah

Til sidst, en kæmpe tak til jer der følger mig. Det betyder faktisk noget. -Jeg snakker tit med mig selv, og det her r vel en måde også at gøre det, men forskellen er, at der faktisk ER nogen der lytter (læser). TAK<3

MUCH OF LOVE
//Marica FUCKING Christensen 



Ingen kommentarer:

Send en kommentar