mandag den 19. marts 2012

PARIS, mon amour.

PARIS 
Bare ordet er smukt!
Jeg blev inviteret af min mor, men sagde nej. Føler det er en mega fejl.. men hun vil ud og opleve ting. Se på gamle slotte. Lærer en masse. Jeg vil bare gerne afsted. Se byen. Nyde livet. Be in a fairytale :)

Jeg er forelsket i byen. I sproget. I attituden. De er så fantastiske, de franske kvinder. Jeg ser dem alle som succesrige, powerfulde kvinder!
-Ååh, og moden. Jeg elsker de er så modebevidste. Derfor lægger der også pres på, når jeg går i gaderne. Jeg skal se godt ud. Jeg skal ikke bare tage det første og det bedste i kufferten!?! - Der skal tænkes over alt. Ned til mindste detalje, så som min læbestift. (ååh, mig og min læbestift! jeg tror jeg har 100 forskellige!
Jeg er begyndt på noget nyt. En undersøgelse viser, at man bliver glad af, at skrive 3-5 gode ting ned, som er sket i løbet af dagen. Min liste i dag hed: 

1) At se Melissa igen.
2) Se min daglige dosis SATC
-Carrie er i Paris. Jeg er lykkelig.
3) Min mor køber røget makrel-filet med hjem til mig.

Jeg mangler næsten indhold i mit liv, hvis røget makrel står på min liste.. omg-lol! -situationen! hahahaha :(

Jeg smutter tilbage til min kaffe, og mit Sex And The City <3
/////MARICA ;)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar