torsdag den 22. marts 2012

Sikke en skøn dag!

Selvom jeg er syg, og mit hoved er fyldt med snot og smerte, kan jeg sagten mærke den lækre sommer komme nærmere!
Jeg ville ønske det var varmt nok, til at ligge ude med min dyne i havestolen <3.. men desværre ikke :(


Jeg sidder og redigerer billeder, mens jeg ser FRIENDS. Det lækkert. Men puha jeg er træt.


Her er et par billeder fra Berlin. De ser meget federe ud efter redigeringen.


Det var det her sted, der skulle være det tyske "Staden". Men det har jeg vist allerede fortalt.
















__________


Men i ska' da lige vide, at jeg er blevet veninder med mine veninder igen! Jeg kan ikke beskrive glæden. En uges tavshed.... puha. Nu er der kun én ting, jeg mangler at tale om.. Mais c'est la vie, ik?


i'm done


//MARICA

Ingen kommentarer:

Send en kommentar